Перехід на євроколію коштуватиме Україні десятки мільярдів - естонський міністр.


Зміна ширини колії з російської на європейську становить виклик для України і потребує значних фінансових зусиль. Про це заявив міністр інфраструктури Естонії Владімір Свєт у своєму інтерв'ю Укрінформу.
«Це ще один виклик для України, оскільки зміна ширини колії потребує значних фінансових витрат. Це нереально. Я думаю, що нам разом потрібно подумати, як зробити цей процес ефективним, як забезпечити належну технічну підтримку і захистити залізницю від можливого ворожого використання», - зазначив він.
Свєт також відзначив, що Естонія також стикається з проблемою різних ширин колій, використовуючи російські колії стандарту 1520 мм, і в той же час будує сучасну Rail Baltica від Таллінна до Польщі.
Міністр інфраструктури пояснив, що насправді країни Балтії та Фінляндія не планують змінювати ширину колії, а замість цього побудують нові залізниці з використанням європейських стандартів і думатимуть, як не допустити можливого використання залізниці ворогом.
Естонський урядовець позитивно оцінив приєднання України до Транс'європейської транспортної мережі TEN-T і відзначив, що це дозволить з'єднати залізничні зв'язки країн Балтії з Україною.
Читайте також
- "Відмова від яструба": The Telegraph дізнався, під чиїм "прикриттям" Трамп змінив ставлення до Путіна
- Росіяни застосували термобаричні боєприпаси під час дронової атаки на Харків
- Газпром та банки під ударом: у Трампа розробили варіанти тиску на Путіна
- Втрати ворога станом на 3 травня 2025 – Генштаб ЗСУ
- Україна шукає країну-посередника для повернення цивільних з російського полону
- Сили оборони відбивають спроби росіян висадитися на острові Бугаз та форсувати Дніпр